سبد خرید

0 کالا - 0ریال
سبد خرید خالی می باشد!
 
 
Slideshow1 Slideshow2 Slideshow3

پیشنهاد هفته

حقوق بانکی، امروزه در روابط حقوقی اشخاص نقش فعال دارد؛ به نحوی روابط پولی و بانکی در جوامع شهری و حتی روستایی، توسعه یافته که کمتر شهروندی می توان یافت که افتتاح حساب ننموده و تسهیلات بانکی، هرچند قرض الحسنه دریافت ننموده باشد. در این میان، اشخاص حقوقی در جهت تولید، توزیع، مصرف و یا انجام خدمت و فعالیت خدماتی رابط های تنگاتنگ با بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری داشته و از سهیلات بانکی متنوع تری استفاده می نمایند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

کتاب مدیریت رسانه با مقدمه دکتر محمدمهدی فرقانی راهی بازار نشر شد

کتاب مدیریت رسانه نوشته استاوروس گئورگیادیس با مقدمه‌ای از دکتر محمدمهدی فرقانی رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، ترجمه و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، رضا هوشمند مدیرمسئول انتشارات مشق شب با اشاره به اینکه کتاب مدیریت رسانه از جمله اولین کتاب‌هایی است که به رفتار کارکنان در سازمان‌‌های رسانه‌ای می‌پردازد، در مورد محتوای این کتاب گفت: کتاب مدیریت رسانه اولین کتاب رفتارسازمانی تخصصی در حوزه مدیریت رسانه است که به طور مستقل چاپ مي‌شود و با تمرکز بر مطالعات موردی که در سازمان‌‌های رسانه‌‌‌ای انجام شده در شش بخش ارائه شده است.

وی افزود: ترجمه این کتاب که ساختاری مطالعاتی و تحقیقاتی دارد، با استفاده از روش مطالعه موردی در چند کشور کوشیده است به چیستی، چرایی و ابهام‌های موجود در مورد رشته مدیریت رسانه پاسخ دهد و می‌تواند به عنوان یک منبع پژوهشی در رشته مدیریت رسانه برای دانشجویان این رشته به‌کار گرفته شود و با توجه به ماهیت میان‌رشته‌ای مدیریت رسانه، همکاری و هماهنگی میان استادان مدیریت و استادان رسانه برای تدریس در این رشته افزایش یابد.

هوشمند با بیان اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از دانشجویان مدیریت رسانه در مورد چیستی و کارآمدی این رشته و بازار کار آینده خود نگران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: این کتاب به برخی از این ابهام‌ها در حوزه شناختی پاسخ می‌دهد، اما کارآمدی نهایی رشته در گرو همگرایی مؤسسات رسانه‌ای و مراکز دانشگاهی، چه در رشته مدیریت رسانه و چه در حوزه روزنامه‌نگاری است.

وی اظهار داشت: کتاب با این پرسش شروع می‌شود که «مدیریت رسانه چیست؟» و در ادامه تلاش می‌کند با اتکا به مطالعات نظری و موردی در چند کشور به پرسش و ابهام‌های پیرامون آن پاسخ دهد، اما نفس طرح این پرسش در آغاز کتاب، نشان می‌دهد که رشته مدیریت رسانه حتی در زادگاه خود نیز غریب و ناشناخته است و تاکنون نتوانسته برای عدم تعین‌های موجود پاسخی درخور بیابد. اگر تنها به همین دلیل هم باشد ترجمه کتاب حاضر به عنوان گامی در جهت ابهام‌زدایی و تعیّن‌بخشی حوزه مدیریت رسانه، باید به فال نیک گرفته شود، با این امید که ترجمان محترم بتوانند برای چاپ‌های بعدی این کتاب، فصلی را معطوف به مطالعه ساختار مدیریت و مالکیت در رسانه‌های ایران و جایگاه و کارکرد رشته و فارغ‌التحصیلان مدیریت رسانه در کشورمان به آن بیفزایند.

مدیرمسئول انتشارات مشق شب تصریح کرد: مطالعه کتاب مدیریت رسانه نوشته گئورگیادیس، براي همه کسانی که در حوزه رفتار سازمانی در سازمان‌‌های رسانه‌‌‌ای چه به صورت نظری و چه به صورت عملی درگیر هستند، به ویژه دانشجویان مفيد و مناسب است و توانسته سهم خوبی در پیشبرد ادبیات حوزه رفتار در سازمان‌‌های رسانه‌‌‌ای رسانه ایفا کند.

شایان ذکر است، کتاب مدیریت رسانه؛ نوشتة استاوروس گئورگیادیس؛ ترجمة لیلا نیرومند، حسنعلی ذكریایی، هادی زارعی، رضا سبزوی، حسن عبدالملكی، حسن قاسمی، زهرا نژادبهرام در قطع وزیری و 172 صفحه توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شده است.

240x240

سایت رسمی انجمن روابط عمومی ایران

 

فرهنگستان زبان و ادب فارسی

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

انجمن خیرین راه و ترابری