امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

کتاب "آنچه از برندسازی باید بدانیم" تألیف دکتر بهداد ناموریکتا، راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، مؤلف کتاب آنچه از برندسازی باید بدانیم در این خصوص گفت: این کتاب مجموعه‌ای از نکات مربوط به فرآیند برندسازی است که باعث می‌شود علاقه‌مندان این حوزه دیدگاه جامع‌تری را نسبت به برندسازی پیدا کنند.

دکتر ناموریکتا با اشاره به اینکه موضوع برند و برندسازی در دنیای امروز مطرح است و به شدت به آن پرداخته می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که به نظر می‌آید که در ایران آنطور باید و شاید به آن پرداخته نشده است تا بتوانیم برندهای بی‌شماری که قوی و مثبت هستند در عرصه جهانی داشته باشیم.

وی افزود: در واقع این کتاب بنا دارد به علاقه‌مندان موضوعات مربوط به برند و برندسازی و یا کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند کمک کند تا این افراد از طرفی دیدگاه جامع‌تری نسبت به علم و هنر برندسازی داشته باشند و از سوی دیگر به نکات کوچکی که می‌تواند تأثیرات بزرگی بر روند خلق و ساختن برند داشته باشد بیشتر توجه کنند.

این مدرس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه بارها شنیده‌ایم مدیران کسب و کارها و یا صاحب‌نظران دستگاه‌های اجرایی عبارات برند و برندسازی را در جای نادرست آن مورد استفاده قرار داده‌اند و برند را به اشتباه به جای نام تجاری و یا برای مشهوریت و یا برای محصول و خدماتی گران‌قیمت و مواردی از این دست استفاده می‌کنند، گفت: درصورتی‌که برند، تنها برند است با تعریف خاص خودش و به همین دلیل در این کتاب سعی بر این بوده که به تفصیل درباره معنا و مفهوم برند و برندسازی و ارتباطات آن توضیح داده شود.

دکتر ناموریکتا ضمن تأکید بر این نکته که مسئله برند و برندسازی بدون پرداختن به مسئله ارتباطات ناتمام و ناقص خواهد ماند، خاطرنشان کرد: این کتاب شامل بخش‌های گوناگون در مورد برند و برندسازی است و به موضوع ارتباطی که برند با ذی‌نفعان و مخاطبان خود برقرار می‌کند به تفصیل پرداخته است. ضمن اینکه در کنار این‌ موارد کوشش شده نگاهی کاربردی به موضوع برندسازی شکل بگیرد و به همین دلیل در هر بخش از کتاب از مثال هایی استفاده شده که دقیقاً با مضمون آن بخش هم‌راستا باشند و به گسترش ادراک مخاطب از موضوع مورد بحث کمک کند.

به گفته مدرس ارتباطات، بازاریابی و برندسازی، در کتاب آنچه از برندسازی باید بدانیم جدای از اینکه از منابع مختلفی استفاده شده است، از مجموعه‌ای از تجربیات شخصی در مواجه با مشکلاتی که در این حوزه برای سازمان‌ها ایجاد شده و یا تدابیری که برای بهبود روند برندسازی اندیشه شده نیز بهره گرفته شده است.

شایان ذکر است کتاب "آنچه از برندسازی باید بدانیم" در قطع وزیری در 200 صفحه و با قیمت 57.000 تومان به روش های زیر قابل خرید می باشد:

1) مرکز نشر و پخش کتاب: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان قدس، ساختمان آناتول فرانس، پلاک3، طبقه سوم، واحد11، انتشارات مشق شب

2) خرید تلفنی: تماس با شماره تلفن های 66962516 و 66962517

3) مراجعه به سایت به نشانی :www.mashgheshabpub.ir و انتخاب یکی از روش های خرید(حضوری، تلفنی، ارسال توسط پیک و ارسال پستی)

4) مراجعه به کانال تلگرامی: @Sale_MashgheShabPub84

 

لینک مرتبط:

https://goo.gl/5nhm4x

logo-samandehi
240x240

سایت رسمی انجمن روابط عمومی ایران

 

فرهنگستان زبان و ادب فارسی

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

انجمن خیرین راه و ترابری